• Snelle levering
  • Gratis ruilen
  • Achteraf betalen
Categorieën

Klantenservice

Klachtenafhandeling van Shoehoo.nl:

Heb je onverhoopt een klacht stuur de schoenen samen met het betalingsbewijs aan ons retour. Je kunt de klacht op diverse manieren kenbaar maken;
- per mail: info@shoehoo.nl
- per telefoon: 071-4078976 (ma-vr tussen 9-12 uur)
- per post: Voorstraat 17, 2225 EK KATWIJK

Het streven van Shoehoo.nl is om elke klacht binnen een werkdag in behandeling te nemen. Binnen een week zullen wij aangeven wat er met de klacht zal gebeuren: repareren, een vervangend paar of geld terug. Na melding van een klacht dienen de schoenen binnen 10 werkdagen te worden geretourneerd aan Shoehoo.nl.

Gebreken die door een materiaal en/of een productiefout veroorzaakt zijn, zullen vakkundig worden hersteld. Indien dit niet mogelijk is zal er een vervangend nieuw paar verstrekt worden. Indien dit ook niet mogelijk is ontvang je het aankoopbedrag terug.  

Slijtage van zolen en hakken, kapotte ritsen en klachten veroorzaakt door ondeugdelijk gebruik van de schoenen zijn geen klachten en zullen door ons dus niet als zodanig behandeld worden.