• Snelle levering
  • Gratis ruilen
  • Achteraf betalen
Categorieën

Veelgestelde vragen

Bestellen

  • 1. Prijzen
    De prijzen van producten op de website van Shoehoo zijn inclusief BTW.
  • 2. Winkelmandje
    Bij alle artikelen staat een winkelmandje afgebeeld. Als je hierop klikt, voeg je het betreffende artikel toe aan je winkelmandje. Er wordt een venster geopend, waarin je een overzicht te zien krijgt van de door jou toegevoegde artikelen. Vervolgens kun je verder winkelen en elk gewenst artikel op dezelfde wijze toevoegen aan je winkelmandje.

    Nadat je op 'Bestel' hebt geklikt, ben je nog maar enkele stappen verwijderd van een definitieve bestelling.
  • 3. Artikelen verwijderen?
    Mocht je van gedachten veranderen, dan kun je in het overzicht heel eenvoudig artikelen weer verwijderen door op de knop 'Verwijderen' te klikken.
  • 4. Stap 2
    Als je nooit eerder bij Shoehoo.nl hebt besteld kun je op "Verder" klikken om naar de volgende stap te gaan. Bestaande klanten kunnen hier inloggen. Mocht je als bestaande klant je inlogcodes niet meer weten, dan kunt je deze opvragen door het invoeren van je e-mailadres.
  • 5. Stap 3
    Je kunt hier eventueel een kortingsbon toevoegen aan de bestelling. Ga akkoord met de voorwaarden om verder te gaan. Zodra je klikt op 'Afrekenen' is je bestelling definitief.
  • 6. Stap 4
    Voor het afrekenen van je bestelling word je doorgestuurd naar de website van onze bank (ABN Amro). Dit is een SSL verbinding, wat betekent dat je informatie veilig versleuteld wordt verstuurd. Nadat je bestelling is afgerekend, keer je automatisch terug op de Shoehoo.nl site.
  • 7. Gratis verzenden binnen Nederland
    Wij verzenden de schoenen gratis, behalve schoenen schoenen die minder dan € 50,00 kosten. Hiervoor vragen wij een bijdrage in de verzendkosten van € 4,95.

    Portokosten voor Luxemburg en Belgie bedragen € 4,95
    Portokosten voor de rest van Europa € 18,-
    Buiten Europa bedragen de portokosten € 34,-

    Shoehoo.nl maakt gebruik van de service van GLS (http://www.gls-info.nl/). Indien er niemand thuis is wordt het pakket aangeboden bij buren of er wordt een notitie achter gelaten. In deze notitie wordt aan de klant een keuze gelaten om een nieuwe bezorgdatum af te spreken of aan te geven het pakket op een afhaalpunt op te halen.


  • 8. Leveringsproblemen
    In het zeldzame geval, als schoenen niet beschikbaar zijn (of beschadigd), dan nemen we contact met je op hoe we dit op zullen lossen. Je kan dan zelf aangeven wat je wilt. Geld terug, of een ander paar.

Betalen

  • 1. Betaalmogelijkheden
    Je kunt betalen met diverse online betaalmethodes, creditcard of achteraf betalen met Afterpay.

    Als je kiest voor Ideal wordt je doorgelinkt naar het inlogscherm van je eigen bank. Daar betaal je op de manier die je bij internetbankieren gewend bent.


    Bij een betaling met creditcard, kan er een “card verificatie code”worden gevraagd, ook wel de CVC genoemd. Dit is een drie cijferig code die zich aan de achterkant van je creditcard bevindt. Bij betaling met een Visacard wordt er om een verified wachtwoord gevraagd, controleer de site van je kaartaanbieder www.ics.nl.